Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 406192 - 2010 z dnia 13.12.2010
2/ZP/2010
Dostawa artykułów spożywczych oraz chemicznych dla Mickiewiczowskiego Centrum
Turystycznego w Żerkowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Ośrodek
Kultury i Rekreacji Mickiewiczowskie Centrum Turystyki w Żerkowie, ul.
Jarocińska 35, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 62 740 20 80, faks 62
740 20 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mct.zerkow.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
Ośrodek Kultury i Rekreacji.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych oraz chemicznych dla
Mickiewiczowskiego Centrum Turystycznego w Żerkowie.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa
artykułów spożywczych oraz chemicznych dla Mickiewiczowskiego Centrum
Turystycznego w Żerkowie.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W uzasadnionych sytuacjach,
które nie zostały przewidziane, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji
zamówień uzupełniających, opartych na stawkach i narzutach z oferty
przetargowej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówień
dodatkowych, których konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu
umowy w zakresie nie przekraczającym 50 % zamówienia.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia, że
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, do
oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia, że
wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć
następujące dokumenty: Informację o dostawach podobnych do przedmiotu
zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
działalności jest krótszy to w tym okresie. Informację te należy
przedstawić w postaci załączonego wykazu dostaw - załącznik nr 10 ze
wskazaniem zamawiających, lokalizacji, zakresu oraz terminów wykonania -
do każdej przedstawionej w wykazie dostawy należy dołączyć dokument
potwierdzający ich należyte wykonanie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- a) Aktualne zaświadczenie
właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat
oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. c) opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w
miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podane
ilości produktów są prognozowane i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do zmiany ilości produktów w zależności od potrzeb i posiadanych
środków finansowych.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mct.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ośrodek Kultury i Rekreacji Mickiewiczowskie Centrum Turystyczne ul. Jarocińska
35 63-210 Żerków.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 10:00, miejsce:
Ośrodek Kultury i Rekreacji Mickiewiczowskie Centrum Turystyczne ul. Jarocińska
35 63-210 Żerków.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Owoce i warzywa i
podobne produkty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy
owoców, warzyw oraz jaj..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
15.30.00.00-1, 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów
zwierzęcych mięsa i produktów mięsnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów
zwierzęcych mięsa i produktów mięsnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych
produktów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych
produktów spożywczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
15.80.00.00-6, 15.89.00.00-3, 15.89.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa produktów
mleczarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów
mleczarskich.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyrobów
cukierniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów
cukierniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
15.84.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków
chemicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków
chemicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Okres
w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamównienia
Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Wykonawcy
Załącznik
nr 2 - Formularz cenowy
Załącznik
nr 3 - Formularz cenowy
Załącznik
nr 4 - Formularz cenowy
Załącznik
nr 5 - Formularz cenowy
Załącznik
nr 6 - Formularz cenowy
Załącznik
nr 7 - Formularz cenowy
Załącznik
nr 8 - Oświadczenie wykonawcy
Załącznik
nr 9 - Projekt umowy
Załącznik
nr 10 - Wykaz wykonanych dostaw